Winter VvE Beheer
Wij verzorgen het volledig beheer van de VvE en dat doen we nèt even anders.
Het VvE beheer vandaag de dag is omvangrijk en hangt nauw samen met een correcte uitvoering van de geldende reglementen en wetboeken. Hiervoor hebben wij een uitgebreid modulair dienstenpakket ontwikkeld. Met kennis van zaken adviseren wij uw VvE op bestuurlijk, financieel, administratief, organisatorisch, secretarieel, juridisch, technisch en bouwkundig gebied.
Plaats review
Cijfer 5 stars
2.6 / 5 (5 Reviewers)
- Service
User: 1%- Vakkennis
User: 1%- Prijs
User: 1%- Kwaliteit
Wat een ballentent, heel slecht VvE Beheerder
G. de Veld on 2020-06-19 20:43:50Ik nog nooit zo'n slechte VVE beheerder meegemaakt. Heel slecht bereikbaar, geen verstand van zaken, weet niet wat het complex inhoud, geven van standaard antwoorden. Daarbij bestaat de 3 koppige directie alleen uit dhr A. de Winter fie denkt dst alles heel goedgeregeld is en erg zelfingenomen is. Echter het is een kabouter die denkt dat hij een reus is. Dus niet!!
- Service
User: 6%- Vakkennis
User: 1%- Prijs
User: 1%- Kwaliteit
Hr.
Frans Verschoor on 2019-02-14 11:28:07Reageren niet of nauwelijks op correspondentie. Maken onnodige administratieve fouten. Twinq website slecht ingericht. Hebben onvoldoende AVG kennis.
- Service
User: 100%- Vakkennis
User: 100%- Prijs
User: 100%- Kwaliteit
Beste VvE Beheerder in de regio Zuid-Holland
A. van Nes on 2016-12-18 13:13:53één van de beste VvE Beheerders in de regio kan ik uit ervaring zeggen namens onze VvE H. Kamerlingh Onnesstraat 1 t/m 136.
Transparantie naar de leden heeft men hier hoog in het vaandel staan. Men denkt bij Winter niet in problemen maar in oplossingen.
- Service
User: 100%- Vakkennis
User: 100%- Prijs
User: 85%- Kwaliteit
Altijd bereikbaar!
Sylvia on 2016-11-09 12:12:45Wij zijn al jaren klant bij Winter en heel blij met deze VvE. We hoeven maar te bellen en ze staan voor ons klaar. Vergaderingen met André lopen strak met presentatie. Overdag, s avonds of in het weekend worden storingen snel opgepakt.
Top!
- Service
User: 8%- Vakkennis
User: 68%- Prijs
User: 80%- Kwaliteit
Waardeloos
Gerlise on 2016-05-13 15:41:44Meer dan drie maanden niet thuis kunnen douchen, omdat de VVE steeds maar niet terug belden nadat ze dit beloofd hadden, en veel te laat contact opnamen met de verzekeringsmaatschappij en het klusbedrijf. Elke keer als we (steeds geïrriteerder) belden, hadden ze weer geen idee waar we het over hadden en moesten we opnieuw uitleggen wat het probleem was en welke stappen ze moesten nemen.
Share This Story, Choose Your Platform!
5 Comments