Kenmerken

    Technisch beheer Administratief beheer Bestuurlijk beheer

VvE Partner

Bent u er ook klaar mee dat uw VvE beheerder niet naar uw wensen luistert, zijn zin doordrijft en doet wat hij zelf wil?

VvE Partner is een VvE beheerder die wèl luistert naar de wensen van uw VvE.

Een VvE die financieel gezond is en technisch in topconditie verkeert heeft een meerwaarde voor uw woning. VvE Partner heeft de expertise om uw VvE in alle facetten van VvE-beheer te ondersteunen en te adviseren om die meerwaarde te behalen.

Wij drijven onze zin niet door en luisteren naar de klant. Een VvE beheerder is immers een dienstverlenende partij met een maatschappelijk belang. Wij adviseren en ondersteunen u graag zodat u woont zoals u dat wenst.

VvE Partner is proactief, adviseert over alle VvE zaken en draagt zorg voor juiste uitvoering van dienstverlenende partijen. Wij denken vóór u mee en met u mee zodat u de juiste keuzes kunt maken.

Omdat VvE Partner niet gebonden is aan partijen kunnen wij uw VvE onafhankelijk ondersteunen.
VvE Partner heeft een lijst van dienstverlenende partijen welke naar tevredenheid van diverse VvE’s functioneren maar is daar niet aan gebonden. Indien de VvE tevreden is over een partij, welke de werkzaamheden prima uitvoert, zal VvE Partner nimmer trachten om u een andere partij aan te laten stellen. Bent u ontevreden over een partij dan staan wij u graag bij.

Plaats review

Cijfer 6 stars
3 / 5 (2 )

60%


  • Service
    User: 46%
  • Vakkennis
    User: 46%
  • Prijs
    User: 46%
  • Kwaliteit
    User: 46%


Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

Waardeloze organisatie: slechte service

on 2021-07-17 06:59:26

Wij van wc-eend... Waardeloze (klanten)service, trage club.

Bedenk zelf wat je vindt van een organisatie waarbij de enige positieve review "Gewoon een goede VvE Beheerder" geschreven is door een manager van de organisatie zelf... Verdrietig.

#1 Reparatieverzoek lag twee maanden (!) stil, zonder bericht. Pas na aandringen en boos worden volgde er aktie.

#2 Volgend reparatieverzoek, met een lekkage (!) duurde meer dan een maand voor het opgepakt werd. Eerlijkheidshalve: de eerste aannemer liet erg op zich wachten, dus moest uitgeweken worden naar een andere. Tussentijdse communicatie hierover ontbrak.

#3 Mijn klacht hierover wordt niet serieus genomen, maar afgewenteld op de aannemers. Lekkere verantwoordelijke club ben je dan: reflectievermogen van een goudvis.

#4 Ook reactie op mijn klacht liet twee weken op zich wachten. Alleen stilte in de tussentijd.