VvE Beheer B.V.
Optimaal VvE management vraagt om korte communicatielijnen. Daarom krijgt uw VvE bij VVE Beheer te maken met een vaste VvE manager. Deze VvE manager wordt ondersteund door tal van afdelingen zoals de VvE debiteuren- en crediteurenafdelingen, de 24 uur per dag bereikbare servicedesk onderhoud, het financieel callcenter voor alle financiële vragen over bijvoorbeeld de te betalen bijdrage en de assurantieschade-afdeling. Iedere afdeling kent strikte opleidingseisen voor haar medewerkers en valt permanent onder interne en externe kwaliteitsbewaking. Kwaliteit moet echter naar mening van VVE Beheer meetbaar zijn, slechts dan kan een VvE er op vertrouwen dat haar belangen optimaal gewaarborgd worden. VVE Beheer is dan ook als één van de eerste kantoren in Nederland gecertificeerd door SKW certificatie in het kader van het, mede in overleg met diverse consumentenorganisaties tot stand gekomen, procescertificaat “beheerders VvE”. VVE Beheer is tevens aangesloten bij en actief in landelijk bekende organisaties zoals Vastgoed Management Nederland en VvE Belang.
Plaats review
Cijfer 2 stars
1 / 5 (3 Reviewers)
- Service
User: 1%- Vakkennis
User: 2%- Prijs
User: 91%- Kwaliteit
slechte vve beheer
A van der Zanden on 2018-10-29 12:57:47ondertussen is het 29-10-2018 en je raad het al...... nog steeds geen datum bekend wanneer die reparatie van de standleiding en schade door schimmel aan plafond en behang gerepareerd zal worden. half september is er per telefoon contact geweest door de bewoner die te horen had gekregen dat die week een beslissing gemaakt zou worden wanneer en door wie de reparatie gegund zijn worden. Nu eind oktober....... nog niet eens een brief of telefoontje over hoe of wat....... weer gebeld...... weer terug gebeld worden...... weer uitstel..... echt een slechte vve beheer
- Service
User: 9%- Vakkennis
User: 9%- Prijs
User: 86%- Kwaliteit
zeker niet aan te raden
meerdere bewoners in dit complex on 2018-06-28 19:27:53zeer slechte service,
zijn zeer slecht bereikbaar. een vervanging van een raam met een scheur duurde maar liefst 6 weken na een keer of 8 bellen.
reparatie standleiding en oplossing van de schade hiervan (schimmel en vervanging van het behang bij de buren beneden duurt nu ook al meer dan 8 weken. vakantie komt eraan dus zal het ook wel erna pas gerepareerd worden.
niet echt een vve om trots op te zijn helaas
- Service
User: 1%- Vakkennis
User: 33%- Prijs
User: 50%- Kwaliteit
contact/service en afhandeling
A v.d. Zanden on 2018-05-24 08:37:14zelf zouden we dit bedrijf niet aan willen raden. De toegewezen beheerder is nauwelijks bereikbaar of belt niet terug. contact via telefoon is zeer wisselend van kwaliteit en afhandeling van klachten worden niet gecontroleerd. de volgorde van onderhoudwerkzaamheden word niet goed in de gate gehouden. zo gebeurde het dus dat na +- 3 weken de schilderwerkzaamheden afgerond waren, er betonwerkzaamheden werden uitgevoerd. ook is er geen nacontrole of reparatiewerkzaamheden daadwerkelijk uitgevoerd zijn.
Share This Story, Choose Your Platform!
3 Comments