Kenmerken

    Amsterdam en Berkel en Rodenrijs SKW gecertificeerd Technisch beheer Administratief beheer Bestuurlijk beheer

Twinss VvE Beheer

Twinss VvE beheer is een SKW gecertificeerde beheerder die staat voor kwaliteit, service en transparantie. Dit realiseren wij met ons enthousiaste en terzake kundige team van vve-beheerders. Twinss VvE beheer beheert diverse gebouwen variërend van 6 tot 450 appartementseenheden. Ons streven is om ervoor te zorgen, dat u als eigenaar en lid van de VvE verzekerd bent van zorgeloos woonplezier binnen uw gebouw en vereniging van eigenaars (VvE). U heeft verder geen omkijken naar het onderhoud en de financiële afwikkelingen binnen uw VvE. Twinss VvE beheer werkt met de unieke VvE software Twinq, waarmee iedere VvE relatie online mee kan kijken in het elektronische dossier van haar VvE. Voor een demonstratie hoe uw VvE administratie eruit kan komen te zien, verwijzen wij u naar “Uw VvE online”. De administratie van uw VvE is daarmee 24 uur per dag inzichtelijk voor alle eigenaars.

Plaats review

Cijfer 7 stars
3.31 / 5 (35 )

66.2%


  • Service
    User: 55%
  • Vakkennis
    User: 58%
  • Prijs
    User: 57%
  • Kwaliteit
    User: 56%


Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

Bijzonder is het dat.....

on 2020-09-29 17:38:34

....een medewerker van Twinss, de heer Adrey Caljé, een positieve reactie met 5 sterren plaatst op Google.
Ik heb die ervaring niet.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 2%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

Steeds minder voor meer

on 2020-09-21 14:44:05

Maakt helaas beloften niet waar. Doen steeds minder werk voor steeds meer geld. Schrikbarende stijging additionele kosten. Veel peperdure externe adviseurs. Slecht bereikbaar. VvE is in zwaar weer gekomendoor technisch en financieel 9wan)beheer.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 2%
  • Vakkennis
    User: 2%
  • Prijs
    User: 4%
  • Kwaliteit
    User: 5%

SLECHTSTE VVE OOIT!!!!

on 2020-09-20 11:22:35

Veel mailtjes gestuurd en klachten ingediend maar nooit contact opnemen of terug bellen. Ze zeggen je moet een klachtenformulier opmaken op de website. Doe je dat hoor je er nooit meer wat van! Ben al vanaf maart bezig met mailen en klachtenformulieren maken maar geen reactie. Wel torenhoge VVE moeten betalen maar er iets voor terug doen ho maar. Stelletje amateurs.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 4%
  • Vakkennis
    User: 8%
  • Prijs
    User: 6%
  • Kwaliteit
    User: 9%

Geen goede ervaring met Twinss

on 2020-06-17 11:22:40

Echt geen goede ervaring met Twinss. Ze reageren niet of traag op vragen/ reparatieverzoeken, je bent het uiteindelijk zelf met het bedrijf wat een reparatie komt doen aan het regelen dat ze komen. Zijn ook niet transparant (bijv voor 2021 krijgen wij een verhoging van de VvE bijdrage, net als in 2020, maar om hierachter te komen moet je goed graven in de agenda en bijlagen voor de AVL).



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

Zeer slecht

on 2019-12-17 14:59:55

Zeer slechte ervaringen met Twinss VVE beheer. Onvoorbereid op vergaderingen, niet kloppende afrekeningen, niet helpen met hulpvragen of terugbellen bij een vraag. We betalen eigenlijk voor werk dat niet gedaan wordt of zeer slecht gedaan wordt. Ik raad het ten sterkste af om Twinss als VVE beheer te nemen.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

Beschamend

on 2019-10-03 14:37:05

Nadat er aan mij gevraagd werd om een positieve ervaring te schrijven met 5 sterren heb ik mijn ontslag genomen.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 6%
  • Vakkennis
    User: 7%
  • Prijs
    User: 2%
  • Kwaliteit
    User: 5%

Slechtste vve die ik ooit gehad heb

on 2019-08-08 16:30:20

Ze vinden het te duur om 1000 euro over een heel jaar te betalen om een ratten plaag om het complex en in de kruipruimtes van de begaande grond die je gewoon hoord knagen in je huis te bestrijden



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 4%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 6%

Incasso

on 2018-11-16 09:55:06

ik heb heel slecht ervaring met Twinss beheer, zonder enige poging mij te contacten hebben ze een incasso bureau op me gestuurd, ondanks mijn uitleg dat de gewone brieven heb ik nooit mogen ontvangen, maar de incasso brieven wisten ze gelijk naar de juiste adres te sturen, zo slecht...
niemand was geïnteresseerd in feit, dat het om misverstand ging dat er geen opzet was om niet te betalen, zo hard en onmenselijk benadering, ik heb onnodig bijna 400 euro moeten betalen en zeer slecht gevoel aan deze club overgehouden, hopelijk gaan ze met andere klanten beter om , ik ben heel teleurgesteld



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

Traag, slechte communicatie, bureaucratisch, hoge kosten

on 2018-10-26 18:25:21

Ik ben zeer ontevreden over deze VVE beheerder. Contact opnemen is lastig en bureaucratisch, ze reageren erg traag, en pakken signalen niet of slecht op. Ik heb het idee dat ze, als ze eenmaal binnen zijn bij een VVE, geen drijfveer meer hebben om nog goed te presteren, omdat ze weten dat de meeste VVE's weinig moeite doen om over te stappen op een andere organisatie. Servicekosten zijn ook erg hoog, zeker voor de service die ze bieden.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 3%
  • Prijs
    User: 26%
  • Kwaliteit
    User: 1%

Teleurstellende ervaring

on 2018-10-26 11:51:24

Sinds 2012 was onze VVE aangesloten bij Twinss VvE beheer, kantoor Bleiswijk. De eerste jaren waren wij redelijk tevreden over de dienstverlening vooral een gevolg van de toegankelijkheid van Twinq. In de loop van de jaren verslechterde de dienstverlening zo dat wij dit jaar (2018) geen andere keus hadden dan wisselen van administratiekantoor. Wij hebben de indruk dat bij Twinss VvE beheer de nadruk lgt op het verwerven van nieuwe klanten en niet op de werkzaamheden die aangeboden worden en gedaan zouden moeten worden. Qua prijs is Twinss VvE beheer misschien aantrekelijk maar de dienstverlening laat alles te wensen.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 4%
  • Vakkennis
    User: 3%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 2%

waardeloos vve beheer

on 2018-08-12 10:34:19

afschrijving servicekosten slecht.communicatie met bewoners super slecht,er wordt niet geluisterd .er wordt niks gedaan aan onderhoud of de wensen van de bewoners.al met al een waardeloze organisatie.bewoners zijn er de dupe van



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 5%
  • Vakkennis
    User: 6%
  • Prijs
    User: 25%
  • Kwaliteit
    User: 6%

Slecht bedrijf

on 2018-05-04 14:59:55

Na gedegen onderzoek dachten wij een goed beheerbedrijf te hebben gevonden voor ons VVE van 38 appartementen.
Helaas, na goede verkooppraatjes van Dennis de manager, viel het al snel tegen op werkelijk alle terreinen.
Verkeerde factuurs, geen of niet adequaat reageren op mails, geen initiatieven voor beheer van gebouw. Het ergste is nog dat we na opzegging vlgs procedure, niet meer van ze afkomen. Bewoners ontvangen maanden later onterechte herinneringen voor betaling servicekosten bv.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 10%
  • Vakkennis
    User: 10%
  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%

Uitermate bedroevend

on 2018-04-05 13:05:16

- Slechte/geen communicatie. Er wordt niet geluisterd naar het bestuur. Vragen blijven onbeantwoord.

- Rekeningen die afgekeurd zijn door bestuur worden toch betaald.

- ze maken een zooitje van het financiele plaatje. (geannuleerde betaling blijft wel in het overzicht staan waardoor de cijfers niet meer kloppen.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 50%
  • Prijs
    User: 70%
  • Kwaliteit
    User: 20%

Slechte communicatie

on 2017-06-21 14:40:41

Wij dachten eind 2016 met onze VVE eindelijk over te stappen naar een professionele partij, Twinss. Helaas weten ze zich aan de voorkant beter te presenteren dan ze waar kunnen maken.

De communicatie is vanaf dag één slecht, als er überhaupt sprake is van communicatie. Op mails wordt niet, of pas na ruim een week gereageerd. Wanneer je belt, zijn vaak niet de juiste mensen beschikbaar en wordt beloofd dat zij je terugbellen. Ook dit gebeurt vervolgens vaak niet. Vragen blijven hierdoor te lang onbeantwoord en problemen worden niet snel opgelost. Prijs is ten opzichte van concurrenten prima, maar als we het over konden doen zou ik willen dat we meer hadden betaald voor een partij die het vervolgens waar maakt.