Kenmerken

    Amsterdam en Berkel en Rodenrijs SKW gecertificeerd Technisch beheer Administratief beheer Bestuurlijk beheer

Twinss VvE Beheer

Twinss VvE beheer is een SKW gecertificeerde beheerder die staat voor kwaliteit, service en transparantie. Dit realiseren wij met ons enthousiaste en terzake kundige team van vve-beheerders. Twinss VvE beheer beheert diverse gebouwen variërend van 6 tot 450 appartementseenheden. Ons streven is om ervoor te zorgen, dat u als eigenaar en lid van de VvE verzekerd bent van zorgeloos woonplezier binnen uw gebouw en vereniging van eigenaars (VvE). U heeft verder geen omkijken naar het onderhoud en de financiële afwikkelingen binnen uw VvE. Twinss VvE beheer werkt met de unieke VvE software Twinq, waarmee iedere VvE relatie online mee kan kijken in het elektronische dossier van haar VvE. Voor een demonstratie hoe uw VvE administratie eruit kan komen te zien, verwijzen wij u naar “Uw VvE online”. De administratie van uw VvE is daarmee 24 uur per dag inzichtelijk voor alle eigenaars.

Plaats review

Cijfer 5 stars
2.67 / 5 (6 )

53.4%


  • Service
    User: 38%
  • Vakkennis
    User: 49%
  • Prijs
    User: 51%
  • Kwaliteit
    User: 41%


Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 5%
  • Vakkennis
    User: 6%
  • Prijs
    User: 25%
  • Kwaliteit
    User: 6%

Slecht bedrijf

on 2018-05-04 14:59:55

Na gedegen onderzoek dachten wij een goed beheerbedrijf te hebben gevonden voor ons VVE van 38 appartementen.
Helaas, na goede verkooppraatjes van Dennis de manager, viel het al snel tegen op werkelijk alle terreinen.
Verkeerde factuurs, geen of niet adequaat reageren op mails, geen initiatieven voor beheer van gebouw. Het ergste is nog dat we na opzegging vlgs procedure, niet meer van ze afkomen. Bewoners ontvangen maanden later onterechte herinneringen voor betaling servicekosten bv.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 10%
  • Vakkennis
    User: 10%
  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%

Uitermate bedroevend

on 2018-04-05 13:05:16

- Slechte/geen communicatie. Er wordt niet geluisterd naar het bestuur. Vragen blijven onbeantwoord.

- Rekeningen die afgekeurd zijn door bestuur worden toch betaald.

- ze maken een zooitje van het financiele plaatje. (geannuleerde betaling blijft wel in het overzicht staan waardoor de cijfers niet meer kloppen.



Rating: 5
5 /5 stars

  • Service
    User: 90%
  • Vakkennis
    User: 90%
  • Prijs
    User: 90%
  • Kwaliteit
    User: 90%

Een zeer professionele VvE beheerder

on 2017-09-12 14:47:16

Wij zijn meer dan tevreden de afhandeling van alle zaken van onze VvE worden optimaal uitgevoerd door zeer deskundige mensen. Verder zijn de medewerkers service en dienstverlenend ingesteld.



Rating: 5
5 /5 stars

  • Service
    User: 70%
  • Vakkennis
    User: 82%
  • Prijs
    User: 70%
  • Kwaliteit
    User: 70%

Goede beheerder

on 2017-08-17 14:20:00

Wij zijn heel erg tevreden over de kwaliteit die deze beheerder ons levert. Zij denken mee en zorgen voor goede opvolging van de afspraken die wij met onze beheerder maken.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 50%
  • Prijs
    User: 70%
  • Kwaliteit
    User: 20%

Slechte communicatie

on 2017-06-21 14:40:41

Wij dachten eind 2016 met onze VVE eindelijk over te stappen naar een professionele partij, Twinss. Helaas weten ze zich aan de voorkant beter te presenteren dan ze waar kunnen maken.

De communicatie is vanaf dag één slecht, als er überhaupt sprake is van communicatie. Op mails wordt niet, of pas na ruim een week gereageerd. Wanneer je belt, zijn vaak niet de juiste mensen beschikbaar en wordt beloofd dat zij je terugbellen. Ook dit gebeurt vervolgens vaak niet. Vragen blijven hierdoor te lang onbeantwoord en problemen worden niet snel opgelost. Prijs is ten opzichte van concurrenten prima, maar als we het over konden doen zou ik willen dat we meer hadden betaald voor een partij die het vervolgens waar maakt.



Rating: 3
3 /5 stars

  • Service
    User: 49%
  • Vakkennis
    User: 58%
  • Prijs
    User: 43%
  • Kwaliteit
    User: 50%

Jammer dat de service minder wordt

on 2017-06-16 16:26:12

In eerste instantie zeer tevreden, maar nu is dit ook een organisatie die steeds anoniemer omgaat met de bewoners door het instellen van een beheerteam.
Vaste contactpersoon verdwijnt en steeds meer de zaken zelf nalopen. Misschien te snel gegroeid.