Kenmerken

    Amsterdam en Berkel en Rodenrijs SKW gecertificeerd Technisch beheer Administratief beheer Bestuurlijk beheer

Twinss VvE Beheer

Twinss VvE beheer is een SKW gecertificeerde beheerder die staat voor kwaliteit, service en transparantie. Dit realiseren wij met ons enthousiaste en terzake kundige team van vve-beheerders. Twinss VvE beheer beheert diverse gebouwen variërend van 6 tot 450 appartementseenheden. Ons streven is om ervoor te zorgen, dat u als eigenaar en lid van de VvE verzekerd bent van zorgeloos woonplezier binnen uw gebouw en vereniging van eigenaars (VvE). U heeft verder geen omkijken naar het onderhoud en de financiële afwikkelingen binnen uw VvE. Twinss VvE beheer werkt met de unieke VvE software Twinq, waarmee iedere VvE relatie online mee kan kijken in het elektronische dossier van haar VvE. Voor een demonstratie hoe uw VvE administratie eruit kan komen te zien, verwijzen wij u naar “Uw VvE online”. De administratie van uw VvE is daarmee 24 uur per dag inzichtelijk voor alle eigenaars.

Plaats review

Cijfer 7 stars
3.25 / 5 (20 )

65%


  • Service
    User: 52%
  • Vakkennis
    User: 57%
  • Prijs
    User: 57%
  • Kwaliteit
    User: 54%


Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

Slechte service

on 2018-12-10 20:26:38

De laatste jaren heb ik het gevoel dat wij als klant niet serieus worden genomen. E-mails worden vaak niet beantwoord. Op reminders wordt evenmin gereageerd. Als je Twinss hierop aanspreekt dan wordt op verwijtende toon aangegeven dat je maar moet bellen. Bellen gaat niet altijd omdat ik naast penningmeester ook nog gewoon een betaalde baan heb en mijn baas het niet leuk vindt als ik elke week in zijn tijd een paar uur niet werk gerelateerde telefoongesprekken voer.

Hiernaast is de jaarrekening 2017 nog steeds niet afgerond. Op e-mails waarin ik op fouten wijs wordt niet gereageerd en de reminders evenmin.

Wij hebben ieder kwartaal een evaluatiegesprek maar heeft geen nut omdat de leidinggevende het vaak te druk heeft hierbij aanwezig te zijn.

Tot slot hoor ik van sommige bewoners dat ze een grote bek krijgen als ze met Twinss bellen. Twinss ontkent dit, maar wel vreemd dat meerdere bewoners dit beweren.



Rating: 5
5 /5 stars

  • Service
    User: 100%
  • Vakkennis
    User: 100%
  • Prijs
    User: 100%
  • Kwaliteit
    User: 100%

Professioneel met vakkennis

on 2018-11-16 10:37:45

Sinds 5 jaar wordt ons beheer door Twinss uitgevoerd en wordt heel professioneel gedaan. Zij hebben alle expertise in huis om ons gebouw ( 250 appartementen) groot te beheren zowel op het administratieve vlak en technische. Op dit moment zijn we bezig met een schilderbeurt van ons gebouw en vanaf aanbesteding tot controle wordt door Twinss gefaciliteerd. Indien u opzoek bent naar een nieuwe VvE beheerder kan ik u van harte aan bevelen contact op te nemen met Twinss VvE beheer.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 4%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 6%

Incasso

on 2018-11-16 09:55:06

ik heb heel slecht ervaring met Twinss beheer, zonder enige poging mij te contacten hebben ze een incasso bureau op me gestuurd, ondanks mijn uitleg dat de gewone brieven heb ik nooit mogen ontvangen, maar de incasso brieven wisten ze gelijk naar de juiste adres te sturen, zo slecht...
niemand was geïnteresseerd in feit, dat het om misverstand ging dat er geen opzet was om niet te betalen, zo hard en onmenselijk benadering, ik heb onnodig bijna 400 euro moeten betalen en zeer slecht gevoel aan deze club overgehouden, hopelijk gaan ze met andere klanten beter om , ik ben heel teleurgesteld



Rating: 5
5 /5 stars

  • Service
    User: 83%
  • Vakkennis
    User: 94%
  • Prijs
    User: 93%
  • Kwaliteit
    User: 100%

Uitstekende VvE Beheerder

on 2018-11-15 21:36:36

Twinss beheert ons gebouw al meer dan 8 jaar naar alle tevredenheid.



Rating: 5
5 /5 stars

  • Service
    User: 100%
  • Vakkennis
    User: 100%
  • Prijs
    User: 100%
  • Kwaliteit
    User: 100%

Duidelijke afspraken

on 2018-11-07 07:51:53

Begin dit jaar heeft onze Vereniging de overstap gemaakt naar Twinss VVE beheer. Het langdurige getouwtrek bij onze vorige beheerder is hiermee afgelopen. Twinss heeft duidelijke werkafspraken welke zij met ons delen, zodat wij weten waar we aan toe zijn.
De toegang tot het online portal Twinq is echt een uitkomst! Live mee kunnen kijken hoe onze Vereniging ervoor staat. Geen geheimen, maar openheid van zaken!
De Vergadering, welke door Twinss werd voorgezeten, is soepel verlopen. Vragen werden zover mogelijk direct beantwoord. Zaken welke nagevraagd en/of nagekeken moesten worden werden binnen enkele dagen teruggekoppeld.
Kortom, de overstap waar we zo tegenop keken, is het meer dan waard geweest!
Het enige minpuntje, als ik die dan toch moet noemen.. is de afstand. Niet dat we zoveel op kantoor moeten/willen langskomen, maar het kan toch altijd makkelijk zijn.
Twinss is gevestigd in Berkel en Rodenrijs met een locatie in Amsterdam.
Vanaf Roermond is dat toch een flink stink rijden.



Rating: 5
5 /5 stars

  • Service
    User: 90%
  • Vakkennis
    User: 100%
  • Prijs
    User: 90%
  • Kwaliteit
    User: 100%

Mooi bedrijf met alle disciplines in huis

on 2018-11-05 09:58:28

Wij hebben aan Twinss gevraagd dat zij voor onze VvE een MJOB op kunnen stellen en dat konden ze. Het MJOB is met veel kwaliteit opgesteld en besproken in de laatste ALV en aan alle leden toegelicht met heel veel duidelijkheid en kennis.



Rating: 5
5 /5 stars

  • Service
    User: 100%
  • Vakkennis
    User: 100%
  • Prijs
    User: 100%
  • Kwaliteit
    User: 100%

Top bedrijf

on 2018-10-31 15:44:50

Vorige week een lekkage gehad Twinss gebeld nog dezelfde dag stond de aannemer op de stoep en in de middag was de lekkage opgelost. Service ten top, bedankt Twinss.



Rating: 5
5 /5 stars

  • Service
    User: 90%
  • Vakkennis
    User: 90%
  • Prijs
    User: 90%
  • Kwaliteit
    User: 90%

Uitermate teverden - Echte vakmensen met passie

on 2018-10-31 14:23:14

Wij zijn al 8 jaar klant bij Twinss VvE beheer en wij zijn uitermate tevreden. Als ik hun een cijfer zou mogen geven dan krijgen ze een 9. Ik heb regelmatig contact met de directeur en gezien zijn visie op VvE beheer is geweldig. Zij hebben de laatste jaren mooie ontwikkelingen doorgemaakt, zoals recentelijk het werken met beheerteam ’s die de continuïteiten voor ons waarborgt. De Twinss app. die je o.a. kan gebruiken om foto’s te maken voor een gebrek aan het gebouw, zodat deze gelijk bij het beheerteam terecht komt. De mobile communicatie tussen de beheerder en bestuur van de VvE loopt voortreffelijk. Ik als voorzitter van de VvE kan alle tijden de beheerder opbellen en kan ook waar nodig na werktijd. Kortom ik ben zeer tevreden.



Rating: 5
5 /5 stars

  • Service
    User: 100%
  • Vakkennis
    User: 100%
  • Prijs
    User: 100%
  • Kwaliteit
    User: 100%

Druppels van de bovenburen

on 2018-10-29 10:31:36

Sinds kort ben ik trots eigenaar van mijn eigen appartement. Tijdens het aanleggen van een nieuwe badkamer (bovenburen) is er iets mis gegaan. Mijn plafond werd helemaal nat.
Twinss had dezelfde dag nog een aannemer aan het werk bij mijn bovenburen en binnen een week was er in mijn appartement niks meer zichtbaar.
De afhandeling bij de verzekering ging ook soepel en ik werd terug gebeld toen ik daar om vroeg.
Vond dit wel de moeite waard om hier te vermelden haha.



Rating: 4
4 /5 stars

  • Service
    User: 50%
  • Vakkennis
    User: 50%
  • Prijs
    User: 50%
  • Kwaliteit
    User: 50%

Tevreden!

on 2018-10-29 08:44:04

Al een ruime tijd zijn wij tevreden klant bij Twinss VvE Beheer, ze denken mee bij problemen en staan ook voor ons klaar bij bouwkundige adviezen en het begeleiden van groot onderhoud.



Rating: 5
5 /5 stars

  • Service
    User: 88%
  • Vakkennis
    User: 99%
  • Prijs
    User: 82%
  • Kwaliteit
    User: 84%

Verbetering duidelijk merkbaar

on 2018-10-28 09:09:54

Na een periode van personeelswisseling is het merkbaar dat Twinss voor een andere structuur heeft gekozen.
Het genereren van een beheerteam leek op het begin weinig tot geen toegevoegde waarde, op dit moment ervaren wii de succesen hiervan.

Een team bestaande uit meerdere medewerkers welke de ins en outs van onze Verenigingen weten, er is dus altijd iemand bereikbaar die kan helpen. Voorheen hadden we 1 contactpersoon waardoor de bereikbaarheid niet altijd optimaal was.

Kortom, Twinss een beheerder welke zichzelf in positieve zin blijft ontwikkelen.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

Traag, slechte communicatie, bureaucratisch, hoge kosten

on 2018-10-26 18:25:21

Ik ben zeer ontevreden over deze VVE beheerder. Contact opnemen is lastig en bureaucratisch, ze reageren erg traag, en pakken signalen niet of slecht op. Ik heb het idee dat ze, als ze eenmaal binnen zijn bij een VVE, geen drijfveer meer hebben om nog goed te presteren, omdat ze weten dat de meeste VVE's weinig moeite doen om over te stappen op een andere organisatie. Servicekosten zijn ook erg hoog, zeker voor de service die ze bieden.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 3%
  • Prijs
    User: 26%
  • Kwaliteit
    User: 1%

Teleurstellende ervaring

on 2018-10-26 11:51:24

Sinds 2012 was onze VVE aangesloten bij Twinss VvE beheer, kantoor Bleiswijk. De eerste jaren waren wij redelijk tevreden over de dienstverlening vooral een gevolg van de toegankelijkheid van Twinq. In de loop van de jaren verslechterde de dienstverlening zo dat wij dit jaar (2018) geen andere keus hadden dan wisselen van administratiekantoor. Wij hebben de indruk dat bij Twinss VvE beheer de nadruk lgt op het verwerven van nieuwe klanten en niet op de werkzaamheden die aangeboden worden en gedaan zouden moeten worden. Qua prijs is Twinss VvE beheer misschien aantrekelijk maar de dienstverlening laat alles te wensen.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 4%
  • Vakkennis
    User: 3%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 2%

waardeloos vve beheer

on 2018-08-12 10:34:19

afschrijving servicekosten slecht.communicatie met bewoners super slecht,er wordt niet geluisterd .er wordt niks gedaan aan onderhoud of de wensen van de bewoners.al met al een waardeloze organisatie.bewoners zijn er de dupe van



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 5%
  • Vakkennis
    User: 6%
  • Prijs
    User: 25%
  • Kwaliteit
    User: 6%

Slecht bedrijf

on 2018-05-04 14:59:55

Na gedegen onderzoek dachten wij een goed beheerbedrijf te hebben gevonden voor ons VVE van 38 appartementen.
Helaas, na goede verkooppraatjes van Dennis de manager, viel het al snel tegen op werkelijk alle terreinen.
Verkeerde factuurs, geen of niet adequaat reageren op mails, geen initiatieven voor beheer van gebouw. Het ergste is nog dat we na opzegging vlgs procedure, niet meer van ze afkomen. Bewoners ontvangen maanden later onterechte herinneringen voor betaling servicekosten bv.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 10%
  • Vakkennis
    User: 10%
  • Prijs
    User: 10%
  • Kwaliteit
    User: 10%

Uitermate bedroevend

on 2018-04-05 13:05:16

- Slechte/geen communicatie. Er wordt niet geluisterd naar het bestuur. Vragen blijven onbeantwoord.

- Rekeningen die afgekeurd zijn door bestuur worden toch betaald.

- ze maken een zooitje van het financiele plaatje. (geannuleerde betaling blijft wel in het overzicht staan waardoor de cijfers niet meer kloppen.



Rating: 5
5 /5 stars

  • Service
    User: 90%
  • Vakkennis
    User: 90%
  • Prijs
    User: 90%
  • Kwaliteit
    User: 90%

Een zeer professionele VvE beheerder

on 2017-09-12 14:47:16

Wij zijn meer dan tevreden de afhandeling van alle zaken van onze VvE worden optimaal uitgevoerd door zeer deskundige mensen. Verder zijn de medewerkers service en dienstverlenend ingesteld.



Rating: 5
5 /5 stars

  • Service
    User: 70%
  • Vakkennis
    User: 82%
  • Prijs
    User: 70%
  • Kwaliteit
    User: 70%

Goede beheerder

on 2017-08-17 14:20:00

Wij zijn heel erg tevreden over de kwaliteit die deze beheerder ons levert. Zij denken mee en zorgen voor goede opvolging van de afspraken die wij met onze beheerder maken.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 50%
  • Prijs
    User: 70%
  • Kwaliteit
    User: 20%

Slechte communicatie

on 2017-06-21 14:40:41

Wij dachten eind 2016 met onze VVE eindelijk over te stappen naar een professionele partij, Twinss. Helaas weten ze zich aan de voorkant beter te presenteren dan ze waar kunnen maken.

De communicatie is vanaf dag één slecht, als er überhaupt sprake is van communicatie. Op mails wordt niet, of pas na ruim een week gereageerd. Wanneer je belt, zijn vaak niet de juiste mensen beschikbaar en wordt beloofd dat zij je terugbellen. Ook dit gebeurt vervolgens vaak niet. Vragen blijven hierdoor te lang onbeantwoord en problemen worden niet snel opgelost. Prijs is ten opzichte van concurrenten prima, maar als we het over konden doen zou ik willen dat we meer hadden betaald voor een partij die het vervolgens waar maakt.



Rating: 3
3 /5 stars

  • Service
    User: 49%
  • Vakkennis
    User: 58%
  • Prijs
    User: 43%
  • Kwaliteit
    User: 50%

Jammer dat de service minder wordt

on 2017-06-16 16:26:12

In eerste instantie zeer tevreden, maar nu is dit ook een organisatie die steeds anoniemer omgaat met de bewoners door het instellen van een beheerteam.
Vaste contactpersoon verdwijnt en steeds meer de zaken zelf nalopen. Misschien te snel gegroeid.