Kenmerken

    Technisch beheer Administratief beheer Bestuurlijk beheer

J&M VvE Beheer

Wat in 1998 begon als een eenmanszaak is uitgegroeid tot een volwaardig, professioneel beheerkantoor bestaande uit circa 20 medewerkers.
Binnen J&M VvE Beheer wordt gewerkt in teams bestaande uit interne en externe beheerders. De externe beheerders beheren allen een eigen portefeuille.

De externe beheerders zijn het eerste aanspreekpunt binnen J&M VvE Beheer. Daarnaast komen ze regelmatig langs op locatie, zijn ze aanwezig bij vergaderingen en staan zij u wanneer mogelijk telefonisch te woord.

De interne beheerders zijn tijdens kantooruren op kantoor aanwezig en verzorgen de administratieve en financiële ondersteuning van de externe beheerders. Denk hierbij aan debiteurenbewaking, het verstrekken van werkopdrachten en het begeleiden van schades. Daarnaast staan zij u te woord bij afwezigheid van uw externe beheerder.

Met ontzorgen als uitgangspunt geeft J&M VvE Beheer een passende invulling aan het gewenste beheer. Dit geldt voor alle soorten VvE’s. Van de slapende VvE tot de reeds actieve VvE, maar ook voor de nog op te richten VvE.

Plaats review

Cijfer 5 stars
2.62 / 5 (50 )

52.4%


  • Service
    User: 37%
  • Vakkennis
    User: 37%
  • Prijs
    User: 36%
  • Kwaliteit
    User: 37%


Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

Eerste klas oplichters. Niet mee in zee gaan.

on 2018-10-12 09:38:16

Het enige wat ze op uit zijn is je als VVE totaal financieel uit te kleden. Ze doen niks, als je wat vraagt krijg je grote mond. Overal rekenen ze geld voor en doen er niks voor. Onze VVE gaat er gelukkig weg. Ver van wegblijven deze beheerder, eerste klas oplichters.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 5%
  • Prijs
    User: 4%
  • Kwaliteit
    User: 1%

Tip over J&M beheer

on 2018-09-13 17:25:11

Niet mee in zee gaan! Dat zo iets kan bestaan.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 7%
  • Prijs
    User: 5%
  • Kwaliteit
    User: 1%

J & M Beheer en het VVE bestuur slechte zaak.

on 2018-05-28 17:02:00

FS van J & M staat je onbeschoft te woord en heeft maling aan de wensen van de bewoners in dit complex.
J v/d V voorzitter van het VVE bestuur is precies uit het zelfde hout gesneden. Wanneer J v/d V van het andere hout gesneden zou zijn dan zou hij zich gedragen als een voorzitter van een VVE. Hij zou het ongenoegen die hier allemaal te lezen over slechte onderhoud, gedrag van FS serieus nemen en er iets aan doen. Ook zo voor de rest van het bestuur. Nee, deze zitten allen in het bestuur om dicht bij het vuur te zitten, zaakjes voor zichzelf te regelen en zichzelf een te grote jas aan te trekken. Waarom zetten de leden hun onvrede hier op de site? Zij zijn niet tevreden, voelen zich niet gehoord.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

Slechte service

on 2018-05-24 14:12:24

Slechte service, wordt altijd brutaal te woord gestaan en weinig dienstverlenend. J&M is teveel gericht op geld verdienen en doet dit het liefste slapend



Rating: 5
5 /5 stars

  • Service
    User: 100%
  • Vakkennis
    User: 100%
  • Prijs
    User: 90%
  • Kwaliteit
    User: 90%

Goed beheerkantoor

on 2018-05-22 16:04:40

Het is fijn om klant te zijn bij J&M VvE Beheer. Goed telefonisch bereikbaar, altijd behulpzaam. Ook via de mail krijg je vlot antwoord.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 3%
  • Vakkennis
    User: 4%
  • Prijs
    User: 5%
  • Kwaliteit
    User: 3%

De invloed van groot vastgoed eigenaren of bestuurders van zulks op ons VvE gebeuren.

on 2018-05-03 09:48:48

Op onze Alg.ledenverg. van 28-06–‘16 vraagt de heer van der Slik, directeur van J&M, het vertrouwen van de leden van onze VvE, omdat hij bij gebrek daaraan, zijn functie als beheerder zal neerleggen. J&M was toen pas 13 maanden onze administrateur.
Vanuit de vergadering is er, ondanks onrechtmatige boekingen, geen bezwaar tegen een verdere rol van J&M. Het voordeel van de twijfel ! Onze voorzitter en Kascomm.lid zijn op grond van deze onwettige handelingen van vele duizenden euro’s tot persoonlijk voordeel, door J€M boekingen gefaciliteerd, dan al afgetreden. Om echter orde op zaken te kunnen stellen benoemde de Alg.ledenverg. voor 6 maanden, tegen een passende vergoeding, een totaal onafhankelijke interim voorzitter.

Wederom moet er op de Alg.ledenverg. van 23-03-‘18, ook nu weer vanwege nieuwe onregelmatige betalingen door J&M ten faveure van een groot vastgoed eigenaar, gestemd worden over het vertrouwen van de vergadering in J&M. Bovendien wenste deze administrateur geen enkele medewerking te verlenen aan de door de Alg.ledenverg. aangestelde interim voorzitter en op deze wijze had v.d.Slik dus het beheer en bestuur van onze VvE in het geheel naar zich toe getrokken.
Precies 50% van de stemmen geven bij een hoofdelijke stemming aan het vertrouwen in J&M verloren te hebben. Met artikel 25/2 uit onze Splitsingsakte echter, dat stelt dat er bij “ staking van de stemmen”;geacht wordt het voorstel te zijn verworpen, kan J&M in zijn dubbele functie dus aanblijven.

Gezien de ervaring dus een uitermate ongewenste situatie.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

zeer slechte service en kwaliteit laat te wensen over

on 2018-04-12 16:55:11

Onze contact persoon ene FS vind ik een alles behalve prettig,
een agressieve manier van communicatie, en vaak een grote mond tijdens de jaarlijkse vergaderingen, veegt alles zo van tafel, zonder naar de bewoners te luisteren, weet alles beter, terwijl dit 9 van de 10 x niet zo is

hoop dat we einde van het jaar een betere optie kunnen kiezen



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

zeer slechte service

on 2018-04-12 16:50:01

Onze contact persoon ene FS vind ik een onprettig persoon, denkt het wiel zelf uitgevonden te hebben, en dat hij degene is die alles bepaald, terwijl wij toch duidelijk de klant zijn en niet andersom, op het moment dat hij alle kosten op zich neemt, dan mag hij wat mij betreft alles bepalen

de buurt is erg achteruit gegaan door langdurig achterstallig onderhoud, en prioriteiten zijn blijkbaar niet belangrijk



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

rond uit slecht

on 2018-04-12 16:47:50

ik ga me niet al te negatief uitlaten
maar ben alles behalve te spreken
ons complex lijkt wel in een achterstand wijk te staan

het is alleen maar slechter geworden
prioriteiten worden er niet gesteld, alles behalve tevreden



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 3%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

J&M beheer niet volledig verantwoordelijk voor de onvrede

on 2018-03-31 17:00:05

Ik denk dat het niet helemaal ok is om J&M beheer volledig verantwoordelijk te stellen voor de onvrede in het wooncomplex in Leidschendam. De negatieve reviews kloppen. Ik heb zelf ook de ervaring. Ik ben namelijk ook zeer ontevreden over wat er gedaan wordt met onze maandelijkse VVE bijdrage. Maar het is te kort door de bocht om deze volledig bij de Vve beheerder neer te leggen. De oorsprong van de onvrede ligt toch echt bij het VVE bestuur. En ja, het aanspreekpunt van J&M beheer kun je inderdaad niet service gericht en vriendelijk noemen. Maar dit bedrijf is immers ook maar in dienst het onze VVE. Dus deze voert domweg uit wat hem uiteindelijk opgedragen wordt.
Wij hebben een bestuur dat tevreden is met de iedere keer weer minieme opkomst tijdens de leden vergadering. Dit bestuur moet het hebben van een voorzitter die zichzelf opblaast door oa de buitenlandse schoonmaker belachelijk te maken over het gebrekkige Nederlands dat deze spreekt. Terwijl deze voorzitter vrijwel zeker zelf niet meer talen spreekt dan zijn eigen Nederlandse taal. Daarnaast hebben wij een klusjesman die bij een normaal bedrijf al in de WAO zou hebben gezeten. Deze meneer heeft een aandoening aan zijn handen. Het bindweefsel in zijn handen is verhard. Hierdoor staan de vingers krom. (Mogelijk de aandoening Dupuytren) Hierdoor kunnen de handen niet optimaal gebruikt worden. Niet zo vreemd dat technische problemen in ons complex meestal niet afdoende opgelost kunnen worden. Bovendien hoort deze meneer niet over bewoners bij andere medebewoners te roddelen. Bovendien besluit het bestuur pasgelden (Naar mijn idee nooit tijdens een vergadering voor gestemd) dat de overdekte garage een speciale benaming moet hebben. Incl naambordje. De naam is een verwijzing naar een bepaalde bioskoop film. Het is duidelijk dat het bestuur van het slag is die dit soort films top en grappig vinden. Maar er zijn ook mensen in dit complex die helemaal niet geassocieerd willen worden met dit genre film.
Nee, om J&M beheer volledig te beschuldigen van slechte werkzaamheden vind ik te kort door de bocht. Zoals ik al schreef, begint het probleem bij het VVE bestuur. Zij zorgen eerst goed voor zichzelf. En wanneer je in hun straatje meepraat dan kun je nog wel eens een meevaller hebben betreft je onvrede van het complex.
Een Vve bestuur heeft de verantwoordelijkheid om van dienst te zijn voor alle VVE leden. Zij zitten niet in het bestuur voor eigen belang. Ons bestuur heeft dat niet begrepen. Zij luisteren niet naar de wensen van de bewoners. Dan moet je niet verontwaardigd zijn wanneer je dit soort slechte reviews op het net terug vindt.



Rating: 4
4 /5 stars

  • Service
    User: 90%
  • Vakkennis
    User: 89%
  • Prijs
    User: 82%
  • Kwaliteit
    User: 84%

Ervaring met J&M Beheer (VvE)

on 2018-01-12 14:17:57

Ons complex bestaat 19 jaar en daarvan ben ik met tussenpozen zo'n twaalf jaar in het bestuur van onze VvE actief.
Na mindere ervaringen met onze eerste VvE Beheerder zijn wij overgestapt naar J&M en dat werkt beter dan we gewend waren. Communicatie is goed, bereikbaarheid uitstekend. Van belang is dat het VvE Bestuur ter plekke actief is. De VvE is de baas, formuleert de actiepunten op de ALV en het bestuur is verantwoordelijk voor de controle op de uitvoering (volgens contractafspraken) door de VvE Beheerder. Daarbij is inhoudelijke feedback tussen bestuur en beheerder nodig. Het is mijn ervaring dat dit met de mensen van J&M goed verloopt.



Rating: 4
4 /5 stars

  • Service
    User: 80%
  • Vakkennis
    User: 75%
  • Prijs
    User: 85%
  • Kwaliteit
    User: 80%

VvE beheerder

on 2018-01-11 18:14:29

Wij werken inmiddels 2 jaar samen met J&M Beheer. Onze contact persoon is Jeanette. J&M beheer regelt ons financieel-, administratief- en technisch beheer. De eerste twee gaan vrijwel vlekkeloos. Het technisch beheer gaat goed maar kan nog wel iets beter. Wij werken hier samen aan. Wij bepalen zelf met welke ondernemers we in zee gaan. Waar nodig ondersteunt J&M hierin.
Conclusie: Voor ons een integere en betrouwbare partner.



Rating: 4
4 /5 stars

  • Service
    User: 50%
  • Vakkennis
    User: 50%
  • Prijs
    User: 50%
  • Kwaliteit
    User: 50%

Onze ervaing; Voldoende!

on 2018-01-09 16:15:02

Onze VvE , gestart ronde de oplevering van ons appartementen complex van 16 woningen in Delft wordt naar tevredenheid goed beheerd door J&M. Op gestelde vragen komen duidelijke, nuttige antwoorden.
Goed te bereiken contactpersoon.
Voor ons geen enkele noodzaak om negatief te zijn over J&M.



Rating: 5
5 /5 stars

  • Service
    User: 100%
  • Vakkennis
    User: 100%
  • Prijs
    User: 100%
  • Kwaliteit
    User: 100%

Kansloze vergelijksingssite

on 2018-01-09 11:40:39

Deze vergelijkingssite is kansloos slecht! Reviews worden niet gescreend. Iedereen die wil kan goed of slecht schrijven, ongeacht of ze met de VvE beheerder samengewerkt hebben of niet. Dus ook bewoners die zich benadeeld voelen door keuzes van een bestuur of feitelijke situatie waar niks aan veranderd kan worden. Websites als dit dienen te screenen op werkelijke samenwerkingen. Reviews zouden alleen van bestuurders (KvK check) geaccepteerd moeten worden. Alleen dan kan men zeker weten dat het om het functioneren van een beheerder gaat en niet om mening over het handelen van een bestuur of leverancier.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 3%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 2%
  • Kwaliteit
    User: 3%

Curieus.

on 2018-01-07 15:27:03

Toch wel heel bijzonder hoe er maandenlang 18 uitsluitend critische recensies op deze site staan betreffende het functioneren van J&M , en er nu binnen enkele dagen ineens 16 lovende beoordelingen opdagen.
Natuurlijk is binnen onze V.v.E ook in eerste instantie het bestuur, dat ons 2 jaar terug bij J&M introduceerde, die het volkomen heeft laten afweten. Inmiddels daarom dan ook opgestapt.
Een afboeking van € 2416,33, ten gunste van een van deze bestuursleden C.q. Kascomm.lid is z’on gegeven.
De autoriteit v.d.Alg.ledenv., die volgens de statuten van onze VvE. de uiteindelijke en finale zeggenschap heeft in transacties boven de € 500,=, werd door J&M hierin vooraf geheel niet gekend dus ook niet gekend. Velen van onze leden menen dan ook dat J&M een dergelijke handeling/boeking nooit had moeten faciliteren, ook al is het op instructie van een bestuurslid.
Gerritsen.



Rating: 5
5 /5 stars

  • Service
    User: 70%
  • Vakkennis
    User: 70%
  • Prijs
    User: 65%
  • Kwaliteit
    User: 70%

zeer tevreden

on 2018-01-02 11:53:06

Ik ben verbaasd over de gelezen reacties. Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking met J en M. Ik vraag mij af of bij de anderen misschien hun eigen VVE minder soepel draait. Wij beslissen onderling hoe het een en ander moet gebeuren en dan pas lichten wij J en M in. Op deze manier kunnen wij de kosten drukken en natuurlijk hebben wij deskundig advies van J en M nodig. Eenmaal per jaar een ledenvergadering en verder zoveel mogelijk zelf regelen. Wij hebben een zeer goede samenwerking!



Rating: 4
4 /5 stars

  • Service
    User: 88%
  • Vakkennis
    User: 93%
  • Prijs
    User: 50%
  • Kwaliteit
    User: 85%

Als het er echt op aankomt

on 2017-12-31 21:37:48

Als voorzitter van de VvE 100HOOG heb ik nu 4 jaar ervaring met J&M VVE Beheer. Onze ervaringen zijn zeer positief. Onze situatie is best complex omdat wij zowel koop als huur appartementen en commerciele ruimten hebben. J&M vve beheer is voor ons de spin in het web van alle verschillende belanghebbende.
Recentelijk heeft er zich een brand voorgedaan in een van de commerciele ruimten. Juist toen, midden in de nacht, hebben wij de wezenlijke ondersteuning ervaren. Brandweer, politie, gemeente, salvage, verzekeraars etc dit moest wel samengebracht worden. Dat kan alleen als je goed samenwerkt.
Natuurlijk zijn er altijd zaken die voor verbetering in aanmerking komen en die kaarten wij dan ook aan bij hen. Overall zijn wij zeer tevreden met J&M VVE Beheer.



Rating: 4
4 /5 stars

  • Service
    User: 85%
  • Vakkennis
    User: 80%
  • Prijs
    User: 85%
  • Kwaliteit
    User: 80%

Samenwerking met J&M VvE Beheer

on 2017-12-28 14:29:58

Al jarenlang werk ik als voorzitter van verschillende VvE's met J&M samen. Sprake is steeds van een eerlijke en goede samenwerking. Natuurlijk is J&M niet onfeilbaar en wordt er zo nu en dan een fout gemaakt. Waar niet! Maar fouten worden hersteld en hier wordt lering uit getrokken. Medewerkers/sters van J&M zijn voldoende deskundig om hun werkzaamheden naar behoren uit te voeren; zonodig wordt in bijzondere gevallen externe deskundigheid ingehuurd. De prijs-kwaliteit verhouding vind ik alleszins redelijk.Tot slot is J&M goed bereikbaar voor vragen en klachten en wordt hier adequaat op gereageerd. Buiten kantoortijden is dag en nacht een storingsdienst bereikbaar. Samenvattend geef ik de samenwerking met J&M een 8.



Rating: 5
5 /5 stars

  • Service
    User: 50%
  • Vakkennis
    User: 50%
  • Prijs
    User: 50%
  • Kwaliteit
    User: 50%

Ton Grinwis

on 2017-12-28 14:27:41

Onze ervaring als VvE MAASKANTHOF Dordrecht vanaf 2008 met J&M zijn positief. M. van der Waght is onze contact persoon, zaken worden door beide partijen goed doorgenomen.
De financiële zaken van zowel verslag als beheer en de begroting zijn goed en duidelijk.
Indien er vanuit de VvE vragen of problemen zijn, b.v. lekkages wordt er redelijk snel op gereageerd vanuit J&M.

Het is prettig werken met J&M Beheer.



Rating: 5
5 /5 stars

  • Service
    User: 86%
  • Vakkennis
    User: 76%
  • Prijs
    User: 90%
  • Kwaliteit
    User: 87%

Ervaring met J&M beheer

on 2017-12-28 11:46:54

Sinds 3 jaar bewoner van een appartement dat bij J&M in beheer is en 2 jaar bestuurslid van deze VvE. Mijn ervaring met J&M is, ze denken mee in het vinden van oplossingen en komen hun afspraken na,geven je als bestuur alle ruimte om eigen initiatief te tonen en voorzien ze zo nodig van deskundig advies. Ik ben blij, dat bij de op richting van de VvE Nieuw Rhijneveld Hazerswoude gekozen is het beheer in handen te geven van J&M beheer



Rating: 5
5 /5 stars

  • Service
    User: 85%
  • Vakkennis
    User: 86%
  • Prijs
    User: 84%
  • Kwaliteit
    User: 87%

J&M doet het erg goed

on 2017-12-27 22:13:06

Met verbazing heb ik een aantal revieuws over J@M beheer op deze site gelezen.
Wij, een VvE te Rotterdam, maakt al bijna 10 jaar gebruik van J&M en dat is met veel tevredenheid.
Het VVE bestuur van het complex te Rotterdam is buitengewoon tevreden over de service en kennis. Zo hebben wij een gedegen MJOB opgesteld te samen met J&M. En in gevallen van bv noodreparaties is de service en snelheid buitengewoon goed!
Een pluim voor J&M beheer.



Rating: 4
4 /5 stars

  • Service
    User: 40%
  • Vakkennis
    User: 40%
  • Prijs
    User: 50%
  • Kwaliteit
    User: 40%

VVE Bovenbeek

on 2017-12-27 20:58:34

Wij als bestuur zijn tevreden over J@M Beheer.
Dit komt mede door het goede met onze beheerder.



Rating: 4
4 /5 stars

  • Service
    User: 90%
  • Vakkennis
    User: 91%
  • Prijs
    User: 80%
  • Kwaliteit
    User: 91%

Voorzitter VvE Arcade Dr Van Ledestraat Leidschendam

on 2017-12-27 20:15:35

J&M VvE beheer is een betrouwbare partner gebleken in de achterliggende jaren. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat na het onverwachte vertrek van de oprichters even sprake is geweest van een “dip”, maar sinds het aantreden van dhr. Van der Slik wordt het oude niveau van dienstverlening weer ruimschoots gehaald. Afspraken worden nagekomen, adviezen zijn ter zake kundig. Onze accountmanager is Frank Scholten, prima!
Van uit de VvE ontvangen wij ook geen klachten, op een enkele notoire charlatan na, maar die is nu, gelukkig verhuisd.
Van ene Barry heeft het bestuur nimmer klachten ontvangen!!



Rating: 4
4 /5 stars

  • Service
    User: 75%
  • Vakkennis
    User: 81%
  • Prijs
    User: 76%
  • Kwaliteit
    User: 78%

Werkelijke review

on 2017-12-27 20:01:39

Ik kan mij niet vinden in de negatieve recensies over J&M Beheer. Sinds 2012 werken wij met J&M Beheer.
Als de beheersdiensten zo slecht zouden zijn als door een aantal mensen wordt gesuggereerd dan zouden wij allang naar een andere beheerder zijn overgestapt.
J&M Beheer voert zijn taken naar behoren uit.



Rating: 5
5 /5 stars

  • Service
    User: 50%
  • Vakkennis
    User: 50%
  • Prijs
    User: 50%
  • Kwaliteit
    User: 50%

Betrouwbaar, adequaat en deskundig

on 2017-12-27 17:04:35

Wij herkennen ons als VvE (met 64 appartementen) totaal niet in de negatieve teneur van deze reviews. Zij staan altijd klaar als wij vragen hebben en we hebben een prettig persoonlijk contact.
Onze boekhouding wordt correct en altijd inzichtelijk gevoerd. Rekeningen worden uitsluitend betaald na goedkeuring van bestuursleden. Afhandeling van facturen en declaraties gebeurt snel.
J&M ondersteunt ons als wij problemen hebben van juridische aard. Wij als amateur-bestuursleden hebben daar niet altijd verstand van.
Door J&M kunnen wij deelnemen aan een energiecollectief voor grootverbruikers. Dat scheelt veel geld per jaar. Ook op ander gebied helpen zij ons aan voordelige maar goede leveranciers.



Rating: 5
5 /5 stars

  • Service
    User: 100%
  • Vakkennis
    User: 100%
  • Prijs
    User: 100%
  • Kwaliteit
    User: 100%

Supergoede beheerder

on 2017-12-27 16:26:56

Het blijkt maar weer dat een dergelijke vergelijkingswebsite nergens op slaat. Hier vind je enkel mensen die hun gal willen spuwen in plaats van opbouwende kritiek te geven. Ik herken deze verhalen totaal niet.
Zelf ben ik bestuurslid van onze VvE en na twee eerdere VvE beheerders te hebben gehad, kan ik u verzekeren J&M is veruit de beste beheerder die je je maar kunt wensen. Denken met je mee, zijn flexibel, zijn altijd goed bereikbaar en staan altijd voor je klaar. Een leuke bijkomstigheid is de klantendag die zij afgelopen jaar hebben georganiseerd voor bestuursleden en technische commissies van de VvE's. Wij hebben hier veel aan gehad. Kortom J&M ga vooral zo door!!!



Rating: 5
5 /5 stars

  • Service
    User: 90%
  • Vakkennis
    User: 90%
  • Prijs
    User: 79%
  • Kwaliteit
    User: 90%

VVEbeheer

on 2017-12-27 16:06:45

Ik ben zeer tevreden over de samenwerking met J&M. De jaarvergaderingen worden prima geleid en de notulen zijn zorgvuldig. Het financiele beheer en verslaggeving loopt naar onze tevredenheid.
Er is goed overleg over toekomstplannen en kostenbeheersing. Ook prettig is het verzekeringspakket wat zij samenstellen. Mede het advies voor de goedkoopste energieleverencier. Altijd telefonisch goed bereikbaar voor vragen.[ ook via e-mail of Twinq. ]



Rating: 5
5 /5 stars

  • Service
    User: 100%
  • Vakkennis
    User: 100%
  • Prijs
    User: 100%
  • Kwaliteit
    User: 100%

Prima VVE Beheer!

on 2017-12-27 16:02:51

Wij werken al meerdere jaren met J&M beheer, en kan niet anders melden dat wij zeer tevreden zijn over de samenwerking !
Ik ben zelf voorzitter van onze VVE bij problemen worden deze gelijk opgelost. Vriendelijke mensen die hun uiterste best doen.



Rating: 4
4 /5 stars

  • Service
    User: 85%
  • Vakkennis
    User: 95%
  • Prijs
    User: 75%
  • Kwaliteit
    User: 68%

on 2017-12-27 15:17:58

Wij werken al zeker 10 jaar samen met dit bedrijf en is altijd zeer plezierig geweest!
Ook bij afwezigheid van ons vaste aanspreekpunt werd ik altijd goed tewoord gestaan en men weet goed de weg binnen de administratie rond een VVE.



Rating: 4
4 /5 stars

  • Service
    User: 75%
  • Vakkennis
    User: 80%
  • Prijs
    User: 75%
  • Kwaliteit
    User: 80%

VVE Dorpsstraat Oud-Alblas

on 2017-12-27 14:52:33

Al gedurende 6 jaar geen klachten mbt service en dienstverlening J&M beheer. Ondanks een paar wisselingen van contactpersoon altijd iemand met kennis van zaken en vooral makkelijk bereikbaar bij calamiteiten zelfs 24 uur bereikbaarheid.



Rating: 4
4 /5 stars

  • Service
    User: 80%
  • Vakkennis
    User: 75%
  • Prijs
    User: 75%
  • Kwaliteit
    User: 80%

1e jaar , goede ervaring!

on 2017-12-27 14:19:10

Vanuit het faillissement van AMR beheer, eind 2016, zijn wij bij deze beheerder terecht gekomen. een hele verbetering tov de vorige beheerder!
De administratie is weer op orde, het eerste onderhoud is weer gepleegd en er is een concept MJOP opgesteld. Kortom we hebben het gevoel dat het op orde komt. De afspraken met onze account manager worden nagekomen en de relatie is direct en plezierig.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 2%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 2%
  • Kwaliteit
    User: 2%

Klachten afhandelen.? Ja,met smoesjes of leugens.

on 2017-12-07 22:18:45

Om onrechtmatige betalingen te voorkomen is er bij onze V.v.E. een clausule in de Splits.akte dat verrichtingen boven de € 500,= de goedkeuring benodigen van de Alg.ledenverg.en alle overige nota’s altijd eerst een paraaf van 2 daartoe gecommitteerde leden, Zonder deze al vele jaren toegepaste formaliteit in acht te nemen betaalde J.&M. onlangs een foutieve nota en dat ook nog tegen de uitdrukkelijke instructie van deze 2; commissieleden in. Schade voor onze V.v.E.is € 4300,=.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 3%
  • Vakkennis
    User: 3%
  • Prijs
    User: 2%
  • Kwaliteit
    User: 3%

J.&M Klachten afhandeling.? Ze reageren gewoon niet.

on 2017-12-07 15:12:52

Om onrechtmatige betalingen te voorkomen is er binnen onze V.v.E.een clausule in de Splits.akte dat verrichtingen boven de € 500,= de goedkeuring benodigen van de Alg.ledenverg. en alle overige facturen altijd eerst een paraaf van 2 daartoe gecommitteerde leden. Zonder deze al jaren toegepaste formaliteit in acht te nemen betaalde onze ADM. J.&M. echter een foutieve nota en dat ook nog tegen de uitdrukkelijk instructie van deze 2 commissieleden in. Schade voor de V.v.E. € 4300,=



Rating: 5
5 /5 stars

  • Service
    User: 50%
  • Vakkennis
    User: 50%
  • Prijs
    User: 50%
  • Kwaliteit
    User: 50%

Goede en duidelijke antwoorden

on 2017-12-05 09:55:10

De beheerder is duidelijk en heeft zeker empathie maar zal daardoor niet een antwoord geven om maar iemand een plezier te doen.
De antwoorden zijn duidelijk en gebaseerd op de reglementen.
DE door J&M opgestelde stukken zijn duidelijk en vergelijken de vorige jaren zodat je ziet waar de verschillen ontstaan en je kan achterhalen wat er gebeurt.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

Lekker achterover hangende beheerder

on 2017-12-01 10:15:37

Na iedere jaarlijkse VvE vergadering worden de activiteiten niet nagekomen zodat bepaalde acties al 3 jaar op de "To Do" lijst staan. Als reactie wordt standaard gegeven " Dat gaan we even na...." om er nooit meer op terug te komen. Op tussentijdse verzoeken wordt niet eens gereageerd. Gelukkig zijn we nu over naar een andere beheerder.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

J&M VVE Beheer schandalig dat een beheer als deze kan bestaan.

on 2017-11-14 17:54:56

Ondanks de wat moeilijke opstart van het complex aan de Dokter van Ledestraat hebben wij uiteindelijk met veel plezier ons appartement bewoond. Inmiddels zitten we in de verhuis perikelen omdat wij sinds de komst van J&M VVE beheer het complex steeds meer achteruit hebben zien gaan. Problemen worden opgelost met provisorische oplossingen die er armoedig uitzien en ook vaak maar een tijdelijke oplossing zijn. Ik lees hieronder een "geschokken" reactie van de directeur Marco Slik. Staat misschien netjes als reactie op alle negatieve ervaringen van bewoners op deze site maar het geloof, ook in de heer Slik, is alle lange tijd verdwenen. Wij hebben eieren voor ons geld gekozen. Wij willen niet wachten op een complex dat steeds meer en meer het uiterlijk van een sociale huurwoning in een achterstandswijk krijgt. J&M beheer voert naar ons idee geen frisse zaakjes. De VVE commissie doet hier vrolijk aan mee. Nu laat ik het aan de flink VVE betalende bewoners over om hieruit hun eigen conclusie te trekken.

Bar



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

J & m bergschenhoek

on 2017-10-26 14:41:16

meest waardeloze beheersmaatschappij van Nederland , alles hangt en staat aan elkaar van leugens



Rating: 5
5 /5 stars

  • Service
    User: 100%
  • Vakkennis
    User: 100%
  • Prijs
    User: 100%
  • Kwaliteit
    User: 100%

Hoor... en wederhoor

on 2017-10-10 11:41:03

Geachte lezer,

Recent werden wij gewezen op het bestaan van deze website. Een initiatief waarvan wij niet eerder op hoogte zijn gebracht.

Het is naar om hier te lezen dat er blijkbaar onprettige ervaringen bestaan met ons kantoor, dat raakt mij. Temeer daar ik de schrijvers op deze site niet ken.

Binnen ons kantoor bestaat een klachtenregeling voor het geval een klant zich niet correct behandelt voelt. Een klacht wordt netjes in ontvangst genomen en uitgebreid onderzocht. Alle betrokkenen worden geïnformeerd over de voortgang, de afwikkeling en de maatregelen die zijn genomen om herhaling te voorkomen.

Klachten worden afgehandeld door de directie. Nu ken ik geen van de mensen die hier een klacht hebben genoteerd persoonlijk, juist dat zou wel het geval zijn geweest wanneer een klacht ter behandeling was ingediend. Daarom nodig ik iedereen die een klacht heeft uit om zich bij mij te melden, dan kunnen we kijken hoe we uw nare ervaring kunnen oplossen of wegnemen en onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren. U kunt mij benaderen via mvds@vvebeheer.net of telefoonnummer 088 15 088 15.

Ik hoop dat de mensen die een negatieve ervaringen hebben opgedaan met ons kantoor zich spoedig melden.

Marco van der Slik, directeur J&M VvE Beheer



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

J&M Zakkenvullers/onbeschoft en doen niets voor de bewoners

on 2017-10-01 11:07:44

Ik heb tot vorig jaar een appartement gehad waar J&M het beheer heeft. Hoe kan het zijn dat zo'n VVE kan blijven bestaan terwijl de bewoners onbeschoft behandeld worden, niet serieus genomen worden en het alleen gaat om de verdiensten van J&M. Bovendien waren de VVE kosten redelijk betaalbaar maar bleven de pan uitrijzen. Het was voor mij de eerste ervaring met een VVE beheer. Nu in mijn tweede huis ervaar ik hoe een VVE eigenlijk in hun schoenen zouden moeten staan! Schandalig dat dit kan voortduren. Ik heb nog steeds contact met mijn oude buurtjes en het liefst zouden zij van J&M af willen. Ik vind het heel erg sneu voor hen. Zij zijn op leeftijd dus is het immers hun laatste huisje waar zij zullen wonen.Zakkenvullers, onbeschoft en onbekwaam.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

in 1 woord te noemen, namelijk VRESELIJK

on 2017-07-02 16:16:39

Vreselijk dit beheer, denken dat ze het wiel uitgevonden hebben,
beloven je een gouden koe en geven je een afgedankte geit

ons gebouw is er alles behalve beter op geworden
we waren een gezonde vve op financieel gebied en nu
volledig uitgekleed en om de zoveel tijd een vergadering
met een verhoging, of bijdrages die echt nergens over gaan

toen ik hier kwam wonen was het nog betaalbaar,
en nu ???



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

hoop praatjes maar in de praktijk is het helaas anders

on 2017-07-01 09:20:59

Ik dacht dat een beheer zoals J & M er was om er beter van te worden, dat is helaas de omgekeerde wereld, enige die er beter van wordt is J & M zelf en wij als bewoners zijn de dupe

ons complex lijkt wel een achterstandswijk en we krijgen offertes aangeboden tijdens de vergadering die helemaal geen prioriteit hebben, en tevens veel en veel te duur, en dan wordt er even tijdens een vergadering medegedeeld of we even een paar 100 euro extra willen inleveren omdat dit nodig is

beetje jammer, ben 1e eigenaar van mijn huis, maar door dit soort praktijken heb ik het dus niet meer naar mijn zin



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

jammer dat het niet is gebleven zoals het was

on 2017-07-01 09:16:10

Wat in 1998 begon als een eenmanszaak is uitgegroeid tot een volwaardig, professioneel beheerkantoor bestaande uit circa 20 medewerkers.

had het maar zo gehouden want sommige medewerkers
verzieken het, kijk de recensies eens, niet te geloven.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

dat dit bedrijf nog bestaat met Scholten als beheer

on 2017-06-29 10:29:04

slechte service, mentaliteit ook ver beneden peil
enige waar ze goed in zijn is eigen zakken vullen

wordt niet geluisterd naar je als bewoner
en idd eigen offertes worden van tafel geveegd omdat Scholten
geen ervaring heeft met dit bedrijf

nee Scholten je zeg het verkeerd, ik kan hier niks aan verdienen, want dat is natuurlijk de bedoeling zoveel mogelijk eruit zien te halen



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

slecht vve beheer, enige wat ze doen is eigen zakken vullen

on 2017-05-24 16:33:16

zijn prutsers, werken alleen met eigen bedrijven, want daar verdienen ze uiteraard het meeste aan

Scholten is onbeschoft en niet voor rede vatbaar

kortom zonde van je geld, kost meer dan dat het wat oplevert,
offertes zijn asociaal duur, en reparaties zijn prutswerk

MENSEN NIET AAN BEGINNEN
EN ANDERS ZSM ERMEE STOPPEN



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

nooit kiezen voor deze slecht vve beheer

on 2017-03-31 20:11:33

De werknemer zijn niet betrouwbaar en oneerlijk. Ze niet hun plicht doen en proberen om zoveel mogelijk te verdienen. Slecht. Niet kiezen voor deze vve beheer. U zult uw keuze betreuren zeker.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

nooit geen werk meer via J&M

on 2017-03-28 17:42:38

Ben een aannemer, en J&M heeft een paar keer gebruikt gemaakt van mijn diensten, en toen ik meerdere klussen kreeg aangeboden moest ik de "klus" qua prijs opschroeven en zou er zelf ook beter van worden, zo niet dan was het einde oefening.

Eieren gekozen voor mijn geld, want dit kan dus niet, factuur omhoog schroeven waarvan een groot percentage van dit bedrag naar dit beheer gaat, communicatie met F.S. gaat nergens over.

Ik wil geen naam krijgen met "te" duur.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

J&M gewoon slecht en duur

on 2017-03-10 12:15:00

Ik sluit me graag aan wat betreft eerder geplaatst bericht wat betreft Dhr.. Scholten, wat een vreselijke man, erg onpersoonlijk, afijn net wat hier al eerder als commentaar geplaatst is, meneer denkt dat hij het wiel heeft uitgevonden en ook onze offertes worden inderdaad met de grootste minachting bekeken en ook letterlijk van tafel geveegd.

Vind hetgeen wat ze vragen qua kosten, en ook nog eens extra op de offerte erop leggen aan de hoge kant, vandaar ook geen eigen offertes qua inbreng door de netto netto situatie.

Kortom onze vorige contactpersoon was een stuk fijner qua omgang.



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

vreselijk dat we dit ooit uit handen hebben gegeven

on 2017-03-09 19:54:52

voorheen hadden we Aevego, die is ermee gestopt en zonder overleg hebben ze ons J&M aangesmeerd, onze contact persoon Frank Scholten is de meest onvriendelijke man die ik ook heb meegemaakt, al onze offertes en voorstellen worden van tafel geveegd want meneer wil natuurlijk flink verdienen op eigen offertes

zijn excuus is dan, sorry geen ervaring met deze mensen, nee de mensen die nu bepaalde klussen doen die zijn lekker ervaren, geen problemen wat betreft lekkage gehad, wordt ies vervangen en sinds kort weer lekkage, en nu 3 weken later geen enkele reactie, laat staan oplossing

hoop dat we snel met dit beheer stoppen



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 1%
  • Vakkennis
    User: 1%
  • Prijs
    User: 1%
  • Kwaliteit
    User: 1%

J & M ronduit slecht en duur

on 2017-03-08 20:01:13

ronduit slechte service, vraagt de hoofdprijs voor offertes
door er zelf tussen in te gaan zitten, en service ho maar

wordt gebruik gemaakt van te weinig mensen met vakkennis
zou blij zijn als het einde contract is, en dat we er vanaf zijn

dit kost meer dan dat het wat oplevert



Rating: 1
1 /5 stars

  • Service
    User: 19%
  • Vakkennis
    User: 7%
  • Prijs
    User: 6%
  • Kwaliteit
    User: 3%

on 2017-01-30 09:34:41

Moeilijk in het contact en minimaal in uitvoeren van hun taken.